Published July 2, 2022
| Version v1
Journal article
Open
SPORT TOVAR VA XIZMATLARINI TAQDIM ETUVCHI KORXONALAR FAOLIYATIDA MARKETING MUHITINI O`RGANISH VA "SWOT" TAHLILINI AMALGA OSHIRISH
Creators
Description
Maqolada sport tashkilotlari marketingini yuritish uchun ichki va tashqi muhitni tahlil qilish jarayoni o`rganilgan. Ushbu tahlil jarayonida tashkilotning SWOT ya’ni kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash borasida hamda tashkiotga bo`ladigan xavf va uning imkoniyatlarini tahlil qilish o`rganilgan. Shuningdek, tashqi muhitning siyosiy, ijtimoiy va iqtisodiy jihatdan korxona faoliyatiga tasiri o`rganilgan.
Files
331-334.pdf
Files
(243.0 kB)
Name | Size | Download all |
---|---|---|
md5:17a997089782dfdd3828965e94694444
|
243.0 kB | Preview Download |